HÁZIREND
Kedves Gazdik!
Családi panziónk kizárólag előre foglalással működik.
Sajnos nem áll módunkban pár órára, 1 napra, 1 éjszakára kutyát fogadni, napköziztetéssel sem foglalkozunk.
Köszönjük megértésüket!
Kutyapanzió Házirend
- Panziónkat csak érvényes veszettség elleni oltással,chippel és az azt igazoló oltási könyvvel (vagy annak hiánya esetén az állatorvos által kiállított nyilatkozattal) rendelkező ebek vehetik igénybe, amelyet a kutya átadásával egy időben, át kell adni.
- A kutya (kutyák) átvétele, és átadása előre megbeszélt időpontban történik.
- A gazdák elfogadják, hogy viselkedési zavarokkal küzdő, valamint a kezelhetetlen és agresszív kutyákat a nem áll módunkban panzióztatni. Amennyiben a panzióztatás ideje alatt mégis felmerül ilyen jellegű probléma, a gazda köteles a kutyát azonnali hatállyal máshol elhelyezni és a lefoglalt panzióztatási idő teljes költségét megtéríteni!
- A gazdák elfogadják, hogy minden nemű, a kutya által okozott anyagi kár megtérítése, valamint a panzióztatás során felmerülő, elkerülhetetlen költségek (esetleges féreghajtás, orvosi kezelés, stb.) a gazdát terhelik!
- A gazdák elfogadják, hogy előre foglalás esetén kötelesek a teljes panzióztatási időszak díjának 50 %-át megfizetni, a fennmaradó összeget pedig a panzióztatás megkezdésének napján egy összegben kifizetni.
- Lakásban kizárólag 100%-an szobatiszta kutyát áll módunkban panzióztatni.
- Lehetőség szerint a kutya saját ételét-kutyatápját kapja. Amennyiben a gazda nem hozza a kutya megszokott tápját, tudunk biztosítani száraz kutyaeledelt és/vagy nedves kutyakonzervet. Kistestű kutyák esetén ez napi+ 300 Ft, nagytestű kutyák esetén napi+ 500 Ft.-
- Panziónkban elsősorban nem kennelekben tartjuk a kutyákat, hanem bekerített kb. 1000 m2 területen, szabadon mozoghatnak. Amennyiben azt látjuk, hogy a kutya nem barátságos vagy agresszívan viselkedik társaival, ez esetben lehetőség van külön elkerített kenneles elhelyezésre is.
- Kutyapanzió tulajdonosa vállalja a kutya felügyeletét a megbeszélt napokra. A kutyát a legmegfelelőbb gondossággal látja el, a tulajdonossal megbeszélt információk alapján. Az esetlegesen fellépő probléma (betegség) esetén a tulajdonost telefonon értesíti, további teendőket vele telefonon egyezteti. Amennyiben a tulajdonos nem elérhető, úgy a tulajdonos hozzájárul, hogy a panzió tulajdonosa legjobb belátása szerint döntsön a kutya további ellátásáról (állatorvoshoz szállítás).